Podpora Orlů

  

Počáteční ohrožení: 26

Počáteční hrdinové: Beorn, Eowin a Glorfindel.

Balík je založen, jak už název napovídá, na vyvolávání a využívání orlů. Balíček je v případě nutnosti velmi variabilní, hrdiny lze nahrazovat dle tipu scénáře či požadavku spoluhráčů. Nejsilnější je však v této kombinaci.

Nejpevnějším článkem je asi Beorn, kterého lze případně nahradit Boromirem (k němu ovšem musíte přidat nějaké doplňky). Glorfindela lze nahradit Legolasem (pak musíte ovšem místo bojových písní dát do balíčku písně cestovní). Eowin lze pak nahradit jakýmkoliv hrdinou ze sféry ducha či taktiky.

Beorn vykrývá většinu útoků (dokud nemáte orli) a jeho bojová síla není na začátek rozhodně zanedbatelná, společně s Glorfindelem udolají téměř cokoliv. Eowin chodí na výbravu a Glorfindel dělá to, co je aktuálně třeba.

Co je nezbytností balíku, jsou bojové písně a čaroděj Radegast. Pokud nemáte na začátku hry v ruce ani jednu z těchto karet, doporučuji vyměnit ruku. Sféra taktiky zajišťuje bojovou sílu a sféra duchovní podporu a přerušování efektů. V balíku se počítá s tím, že občas zemře hrdina, kterého si ovšem ihned vracíte do hry pomocí karet. 

V sólo variantě, je třeba nahrdit Luk z roklinky nečím jiným.

Obrázky

Tabulka
SféraNákladyTypPočetNázev karty
Taktiky*Hrdina1Beorn
Ducha*Hrdina1Glorfindel
Ducha*Hrdina1Eowin
Neutrální1Událost3Bojová píseň
Neutrální5Spojenec2Radagast
Taktiky0Událost2Přilétají orli
Taktiky1Událost3Paráda
Taktiky1Událost2Rychlý úder
Taktiky1Doplněk1Gondorský roh
Taktiky1Doplněk2Luk z Roklinky
Taktiky1Doplněk1Čepel z roklinky
Taktiky1Spojenec3Vazal Pána větru
Taktiky2Spojenec3Okřídlený strážce
Taktiky4Spojenec1Thorondoruv dědic
Taktiky4Spojenec3Orli z Mlžných hor
Taktiky5Spojenec1Landroval
Ducha0Událost1Elrondova rada
Ducha1Událost1Trpasličí hrobka
Ducha1Událost3Zkouška vůle
Ducha1Doplněk2Miruvor
Ducha1Doplněk2Světlo Valinoru
Ducha1Událost2Ukvapený úder
Ducha2Doplněk2Nečekaná odvaha
Ducha2Spojenec1Arwen Undómiel
Ducha2Spojenec3Nejlepší z Jízdmarky
Ducha3Událost1Uvítání Galadrim