TRPASLÍCI JDOU DO HLUBIN

 

    

Počáteční ohrožení: 29

Počáteční hrdinové: Dáin Železná Noha, Gimli a Bifur.

Balíček zaměřený na vyvolávání a podporu trpaslíků. Je silný jak v boji tak v prohledávání lokací.

Každý hrdina má v balíku svoji důležitou funkci:
- Bifur chodí na úkoly a je důležitý při vyvolávání karet z jiných sfér. Časem by měl získat Narviho opasek nebo některou z písní.
- Dáin zajišťuje obranu družiny. Lze ho vybavit doplňky jako Temné vědění, Dunadánská výstraha, Kroužkové branění, či mocný velitel.
- Gimli pak zajišťuje s dalšími spojenci likvidaci nepřátel. Měl by být posílen zbraní a zbrojí. Na začátku je potřeba Gimliho zranit, aby měl vysoký útok.
Velký počet spojenců z řad trpaslíků by měl zajistit plynulý průchod dobrodružstvím.

V případě hry ve více hráčích můžete do balíčku přidat např. Dúnadanskou skrýš či Dúnadanský signál.
V závislosti na scénáři pak přidejte Kovkopa ze Železných hor.

Obrázky

Tabulka
Sféra Náklady Typ Počet Název karty
Vlení * Hrdina 1 Dáin Železná Noha
Taktiky * Hrdina 1 Gimli
Znalostí * Hrdina 1 Bifur
Neutrální 0 Událost 1 Přichází konec
Neutrální 0 Doplněk 1 Boty z Ereboru
Neutrální 1 Událost 1 Bojová píseň
Neutrální 1 Událost 1 Píseň králů
Neutrální 5 Spojenec 3 Gandalf
Velení 0 Událost 3 Nezahálíme
Velení 1 Událost 3 Zákeřný útok
Velení 1 Událost 1 Durinova píseň
Velení 2 Doplněk 1 Dunadanská výstraha
Velení 2 Doplněk 2 Narviho opasek
Velení 2 Doplněk 1 Správce Gondoru
Velení 2 Doplněk 1 Mocný velitel
Velení 2 Doplněk 1 Dúnadanská skrýš
Velení 4 Spojenec 2 Dlouhovous Skřetobijec
Taktiky 0 Událost 2 Khazad! Khazad!
Taktiky 1 Událost 3 Rychlý úder
Taktiky 1 Událost 3 Paráda
Taktiky 1 Doplněk 2 Sekera z Trpasluje
Taktiky 2 Doplněk 2 Kroužkové brnění
Taktiky 2 Spojenec 3 Zkušený sekerník
Taktiky 3 Spojenec 3 Ereborský mistr boje
Vědění 1 Doplněk 2 Durinův odkaz
Vědění 1 Doplněk 2 Temné vědění
Vědění 1 Spojenec 2 Ereborský kronikář
Vědění 2 Spojenec 2 Dozorčí Domu uzdravování
Vědění 2 Spojenec 2 Ereborský kovář